Σε απειλές, εκβιασμούς, μέχρι και πυροβολισμούς αναφέρθηκε ο Η. Ψινάκης, περιγράφοντας όσα γίνονται στον Δήμο του από «γκαγκστεράκια» που «κάνουν κουρ@@@μαγκιές»

Για όσα ζει στον δήμο Μαραθώνα από τότε που εξελέγη στην θέση του Δημάρχου μίλησε ο Ηλίας Ψινάκης στην πρωινή εκπομπή του ΕTV. Ο δήμαρχος Μαραθώνα, αναφέρθηκε στη μεγάλη κόντρα του με τον πρώην δήμαρχο, διευκρινίζοντας:



«Ο μόνος λόγος που ασχολούμαι και «κυνηγάω» τον πρώην Δήμαρχο δεν είναι μόνο τι είχε κάνει, αν έχει κλέψει, τι έχει κλέψει και γιατί. Τον ψήφισαν και καλά τους έκανε. Εμένα με ενδιαφέρει ότι μου άφησε έναν Δήμο με «βόμβες» να σκάνε και να μου τον αποδομήσει στα χέρια. Αναγκάστηκα να ξεκαθαρίσω αυτή την κατάσταση, οπότε θα σκάνε τώρα βροχή τα πορίσματα».




Στον Δήμο Μαραθώνα, όπως είπε, γίνονται πολλά: «Στο δικό μας δήμο γίνονται πολλά, πάρα πολλά άσχημα πράγματα, γιατί ακόμα τα γκανγκστεράκια δεν το έχουν μάθει ότι άλλαξε το θέμα και κάνουν κουρ@@μαγκιές, αλλά αυτά δεν περνάνε. Εχουμε συνέχεια, εμπρησμούς, απειλές, εκβιασμούς, μας πυροβολούν, μας έχουν κάνει τα πάντα. Μέχρι και πυροβολισμό έχω φάει...»!




Ο Ηλίας Ψινάκης μίλησε επίσης για άλλη μια φορά με θαυμασμό για τον Γιάννη Μπουτάρη, τονίζοντας ότι από αυτόν έχει μάθει πολλά και ότι είναι «ένας δήμαρχος που έχει κάνει καταπληκτικά έργα». Χαρακτηριστικά, μάλιστα, πρόσθεσε: «Ολοι μου λένε ότι είμαι τρελός, κι εγώ και ο Μπουτάρης, αλλά εμείς νομίζουμε ότι είμαστε νορμάλ...».









Δημοσίευση σχολίου

 
Top